رسالة الى توفيق عكاشة .. 16 مارس 2012

السيد الاستاذ الدكتور الاعلامي الجهبز توفيق عكاشة
بعد التحية والسلام ومليون كلمة قبيحة نفسي اقولهم لسيادتك في وشك لكن_ولحسن حظك_تربيتي منعاني
احب اعرف سيادتك على نفسي الأول
انا بنت مصرية اتولدت تحت حكم النظام اللي حضرتك بتدافع عنه واتربت في مدارس هذا النظام اللي حطه قريب الهانم طبيب الاطفال اللي مسك التعليم المصري اكتر من 20 سنة واتربت على اعلام هذا النظام لما كان ماسكه ولي نعمتك صفوت الشريف وكنت عاوزة ادرس اعلام لكن نظام التعليم التابع للنظام اللي انت بتنتمي له وبتدافع عنه دمر حلمي والان وبعد 5 سنين في معهد نظم معلومات ادارية_ده لأني دبلرت سنة تانية_الحمد لله بدأت ادرس اعلام
وكدارسة اعلام احب اقول لسيادتك انك بمقاييس الاعلام النظرية اللي انا بادرسها في الجامعة او العملية اللي انا باشوفها في وسائل الاعلام لست باعلاميا وسكوتك راحة ليك وللناس وكلامك اذى…وبعد كده لما تقول عليا وعلى جيلي عيال مش ماتربيين وماسونيين ومدنين ومتأمرين عيب الاول على النظام اللي ربانا.
اترك رد

